Wednesday, May 21, 2014

Coconut love

Την περασμένη εβδομάδα είχαμε κρύο, μαυρίλα και βροχή σχεδόν σε καθημερινή βάση και τώρα έχουμε ντάλα ήλιο, με μερικές καταιγίδες φυσικά για μην ξεχνιόμαστε, και πολλή ζέστη. Ήρθε επιτέλους το καλοκαίρι και τί πιο ιδανικό για τέτοιες μέρες από ένα κρύο επιδόρπιο υπό τη μορφή μιας στρογγυλής, παγωμένης μπάλας παγωτού με την αξεπέραστη γεύση της καρύδας.



Εδώ και μερικούς μήνες εμένα και τον Σ μας έχει πιάσει μια μανία για παγωτό. Ακόμα κι όταν είχε κρύο, εμείς επιμέναμε και τρώγαμε που και που από μια μπαλίτσα. Έχω φτιάξει κι έχουμε ήδη φάει τόσο παγωτό που μπορώ να πω με κάθε βεβαιότητα πως η φετινή χρονιά είναι η χρονιά του παγωτού στην μικρή μας εκπατρισμένη κουζίνα.




Μια από τις τελευταίες εμμονές μου είναι η καρύδα σε κάθε της μορφή και την χρησιμοποιώ σε πολλά είδη πιάτων, αλμυρών ή γλυκών. Λάδι καρύδας για ελαφρά τηγανισμένο ψάρι ή μπριζόλα, αλεύρι και ζάχαρη καρύδας για βάφλες και κέικ, γάλα καρύδας σε smoothies, τριμμένη καρύδα σε παγωτά.




Έχω δοκιμάσει κάμποσες εκδοχές παγωτού καρύδας αλλά πάντα επιστρέφω σε αυτήν εδώ γιατί είναι μακράν η καλύτερη. Πρόκειται για αυθεντικό παγωτό με τα υλικά που αυτό οφείλει να περιέχει: γάλα, αβγά, κρέμα γάλακτος.




Είναι πλούσιο και κρεμώδες, με την βελούδινη υφή του να χαϊδεύει τον ουρανίσκο και την εξωτική γεύση της καρύδας να βομβαρδίζει τους γευστικούς κάλυκες με κάθε κουταλιά, κάνοντάς σε να μη θες να σταματήσεις να το τρως. Παρ’ όλα αυτά, και όσοι με ξέρετε έστω και λίγο δεν θα εκπλαγείτε, δεν μου έφτανε μόνο αυτό. Ήθελα κάτι παραπάνω και μάλιστα σε μορφή σοκολάτας, γιατί τίποτα δεν είναι καλύτερο απ’ τη σοκολάτα. Έφτιαξα λοιπόν μια σάλτσα σοκολάτας που διαφέρει και ξεπερνάει κάθε άλλη διότι με το που την περιχύνεις πάνω στο παγωτό, σκληραίνει και γίνεται μια πανέμορφη και λαχταριστή σοκολατένια επικάλυψη που ραγίζει με το άγγιγμα του κουταλιού.




Είναι σαν αυτές των παγωτών του εμπορίου που νομίζεις ότι ποτέ δεν θα μπορέσεις να φτιάξεις μόνος σου, να όμως που μπορείς, και είναι υγιεινή και απίστευτα εύκολη, περιέχοντας μονάχα δυο υλικά: σκούρα σοκολάτα και λάδι καρύδας. Χρειάζεται πέντε λεπτά για να φτιαχτεί και είναι θεαματική. Ακόμα κι αν δεν φτιάξετε το παγωτό, που θα είσαστε τρελοί να μην το φτιάξετε, την σάλτσα πρέπει οπωσδήποτε να την δοκιμάσετε διότι θα ξετρελαθείτε.




Υ.Γ. 1 Πριν λίγο καιρό μου πήραν συνέντευξη από το site New Diaspora (πολύ επίσημο ακούστηκε αυτό!). Αν έχετε περιέργεια να μάθετε μερικά επιπλέον πράγματα για μένα, πατήστε εδώ για να την διαβάσετε.




Υ.Γ. 2 Άλλαξα το header του blog, την γραμματοσειρά κι έκανα και μερικά μικρομερεμέτια. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί ήθελα πολύ καιρό να το κάνω αλλά δεν είχα καθόλου χρόνο. Επίσης όλες οι αλλαγές γίνονται από μένα που είμαι ολίγον άσχετη με design κλπ. οπότε όταν τα καταφέρνω, αισθάνομαι ακόμα πιο περήφανη για το αποτέλεσμα. Το είχε όμως ανάγκη το μπλογκάκι μου, χρειαζόταν αναζωογόνηση, και η φωτογραφία του σορμπέ σοκολάτας με σμέουρα και βατόμουρα για header νομίζω είναι ιδανική. Παρεμπιπτόντως είναι από αυτή την ανάρτηση/συνταγή.

Ελπίζω να σας αρέσουν οι αλλαγές. Θα χαρώ ν’ ακούσω τη γνώμη σας!







Παγωτό καρύδα
Ελάχιστα προσαμροσμένη από The perfect scoop

Η γεύση καρύδας στο παγωτό έρχεται από τα τρίμματα καρύδας τα οποία χαρίζουν μια βαθιά γεύση η οποία ωστόσο δεν είναι υπερβολικά έντονη.




Γίνεται περίπου 1 λίτρο

Υλικά
70 γρ. τριμμένη καρύδα (ινδοκάρυδο)
150 γρ. ψιλή ζάχαρη
Μια πρέζα αλάτι
250 ml φρέσκο πλήρες γάλα
500 ml κρέμα γάλακτος, πλήρης (35%)
5 μεγάλους κρόκους αβγών
2 κουταλάκια γλυκού καθαρό εκχύλισμα βανίλιας

Ειδικά εργαλεία: ψιλό κόσκινο, παγωτομηχανή (προαιρετική αν και προτιμητέα)


Προετοιμασία
Σ’ ένα μικρό τηγάνι, προσθέστε την τριμμένη καρύδα και βάλτε σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Καψαλίστε την ανακατεύοντας συνεχώς με μια ξύλινη κουτάλα ή πυρίμαχη σπάτουλα μέχρι η καρύδα ν’ αρχίζει να αναδίδει άρωμα και να παίρνει χρώμα. Μόλις δείτε ότι αρχίζει να σκουραίνει, κατεβάστε τη φωτιά στο χαμηλό και είσαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς μπορεί πολύ εύκολα να αρπάξει. Συνεχίστε το καψάλισμα και το ασταμάτητο ανακάτεμα μέχρι η καρύδα να πάρει ένα χρυσκάστανα χρώμα. Εάν σε οποιοδήποτε σημείο μυρίσετε καμμένο, βγάλτε αμέσως απ’ τη φωτιά το τηγάνι και ανακατέψτε καλά. Η όλη διαδικασία θα πάρει γύρω στα 4 λεπτά.
Αδειάστε την καρύδα σε ένα μπωλ.


Σε μια κατσαρόλα μεσαίου μεγέθους με βαρύ πάτο, προσθέστε την ζάχαρη, το αλάτι, το γάλα και 250 ml από την κρέμα γάλακτος. Ζεστάνετε σε μέτρια φωτιά μέχρι το μείγμα να είναι χλιαρό αλλά όχι καυτό. Μην το αφήσετε να πάρει βράση. Κατεβάστε την κατσαρόλα απ’ την φωτιά και προσθέστε την καψαλισμένη τριμμένη καρύδα. Ανακατέψτε καλά, βάλτε το καπάκι στην κατσαρόλα και αφήστε να σταθεί σε θερμοκρασία δωματίου για 1 ώρα.


Μόλις περάσει η 1 ώρα, ξαναζεστάνετε το μείγμα σε μέτρια φωτιά, προσέχοντας και πάλι να μην πάρει βράση. Ακουμπήστε το κόσκινο πάνω σε ένα μπωλ μεσαίου μεγέθους και περάστε μέσα από το κόσκινο το ζεστό μείγμα καρύδας, πιέζοντας καλά την τριμμένη καρύδα προς τα κάτω με μια λαστιχένια σπάτουλα ώστε να πάρετε όσο πιο πολύ υγρό και γεύση. Πετάξτε την τριμμένη καρύδα.


Σ’ ένα άλλο μπωλ μεσαίου μεγέθους, προσθέστε την υπόλοιπη κρέμα γάλακτος (250 ml) και ακουμπήστε από πάνω το κόσκινο.
Σ’ ένα τρίτο μπωλ μεσαίου μεγέθους, προσθέστε τους κρόκους αβγών, χτυπήστε τους καλά και προσθέστε το ζεστό μείγμα λίγο-λίγο, χτυπώντας γρήγορα και ασταμάτητα με το σύρμα (όπως όταν κάνετε αβγολέμονο). Όταν πια το έχετε προσθέσει όλο, αδειάστε το μείγμα μέσα στην κατσαρόλα και βάλτε σε μέτρια φωτιά. Ανακατεύετε συνεχώς με μια σπάτουλα που αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες, ξύνοντας τον πάτο της κατσαρόλας για να μην κολλήσει, μέχρι το μείγμα ν’ αρχίσει να πήζει ελαφρά και να μπορεί να σταθεί πάνω στην σπάτουλα χωρίς να γλυστράει αμέσως.

Αδειάστε την κρέμα (custard) μέσα στο μπωλ με την κρέμα γάλακτος, περνώντας την μέσα από το κόσκινο και αναμείξτε καλά με την σπάτουλα. Προσθέστε το εκχύλισμα βανίλιας κι ανακατέψτε ξανά.


Γεμίστε ένα μεγάλο μπωλ με παγάκια και λίγο νερό, και ακουμπίστε μέσα το μπωλ με το μείγμα παγωτού. Ανακατέψτε το μείγμα με μια σπάτουλα μέχρι να κρυώσει. Έπειτα καλύψτε το με πλαστική μεμβράνη και τοποθετήστε το στο ψυγείο για 1 ώρα μέχρι να κρυώσει καλά.
Ανακατέψτε το μείγμα με μια σπάτουλα και αδειάστε το στην παγωτομηχανή σας. Συνεχίστε, ακολουθώντας τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Εναλλακτικά, αν δεν έχετε παγωτομηχανή, αδειάστε το κρύο μείγμα παγωτού μέσα σε ένα δοχείο κατάλληλο για κατάψυξη. Βάλτε το στην κατάψυξη κι έπειτα από 40 λεπτά βγάλτε το και χτυπήστε το δυνατά με ένα σύρμα ή μια σπάτουλα (μπορείτε να το χτυπήσετε και στο μπλέντερ ή ακόμα και με ραβδομπλέντερ).
Συνεχίστε να το χτυπάτε ανά μισή ώρα μέχρι να είναι πλέον πολύ πηχτό και παγωμένο για να χτυπηθεί. Αυτή η διαδικασία θα πάρει 2 με 3 ώρες.









Σάλτσα σοκολάτας (σκληρή επικάλυψη) για παγωτό
Προσαρμοσμένη από το Jeni’s splendid ice cream at home

Χρησιμοποιώ μόνο εξαιρετικά παρθένο λάδι καρύδας, το οποίο είναι υγιεινό χωρίς χημικά πρόσθετα. Έχει γεύση και άρωμα καρύδας, σε άλλες μάρκες περισσότερο, σε άλλες λιγότερο και στη σάλτσα είναι αισθητή.
Σε κάποιους από εσάς ίσως δεν αρέσει η γεύση της καρύδας αλλά αν χρησιμοποιήσετε μη παρθένο λάδι το οποίο είναι άοσμο και άγευστο, τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι υγιεινό και η γεύση, όπως και η υφή της σάλτσας, δεν θα είναι καλή. Το έχω δοκιμάσει και το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό.

Το λάδι καρύδας διατηρείται σε θερμοκρασία δωματίου και όπως και το βούτυρο, έχει υψηλό σημείο τήξης, δηλαδή λιώνει πολύ εύκολα και σκληραίνει μόλις το βάλεις στο ψυγείο. Σε θερμοκρασία δωματίου το καλοκαίρι είναι υγρό ενώ το χειμώνα σκληρό.


Γίνονται περίπου 280 ml

Υλικά
200 γρ. καλής ποιότητας σκούρα σοκολάτα (55-70%), κομμένη σε μικρά κομμάτια
100 γρ. εξαιρετικά παρθένο λάδι καρύδας


Προετοιμασία
Βάλτε την κομματιασμένη σοκολάτα και το λάδι καρύδας σ’ ένα μπωλ και τοποθετήστε το πάνω σε μια κατσαρόλα με νερό που σιγοβράζει (μπεν-μαρί). Προσέξτε να μην αγγίζει ο πάτος του μπωλ το νερό. Λιώστε τα, ανακατεύοντας τακτικά και μόλις το μείγμα γίνει λείο, αφαιρέστε το μπωλ πάνω απ' την κατσαρόλα και αφήστε το να κρυώσει ελαφρά.


Περιχύστε το πάνω απ’το παγωτό σας και κάντε υπομονή 30-50 δευτερόλεπτα μέχρι να σληρύνει. Έπειτα σπάστε το με το κουτάλι σας και απολάυστε.

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε αμέσως ή να το κρατήσετε σε θερμοκρασία δωματίου, καλυμμένο, μέχρι να το χρειαστείτε. Αν σκληρύνει, λιώστε το ξανά στο φούνρο μικροκυμάτων ή σε μπεν-μαρί.




26 comments:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα η συνέντευξη, είμαι πολύ νέα στο χώρο του blogging και μου αρέσει να μαθαίνω για τους bloggers που παρακολουθώ :)
    Όσο για τις αλλαγές... το banner μου χτύπησε αμέσως και είναι πολύ καλοκαιρινό, τα χρώματα είναι υπέροχα! Τα υπόλοιπα, μάλλον δεν θα τα είχα προσέξει αν δεν τα είχες αναφέρει, αν και είχα μια αίσθηση ότι μεσολάβησαν κι άλλες αλλαγές, αλλά δεν φημίζομαι και για την παρατηρητικότητά μου (μάλλον το αντίθετο, θα έλεγα)! Τώρα που άνοιξε ο καιρός, ανοίγει και η διάθεση και είναι ό,τι πρέπει για ανανεώσεις!!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα , !!
    Περίμενα πως και πως νεα σου ..και να η καρύδα .. η αγαπημένη μου, μέσα σε παγωτό . Πεθαίνω για παγωτό .. Τέλεα !
    RitaD.

    ReplyDelete
  3. Σε παρακολουθώ πολύ καιρό και οι σταδιακές αλλαγές σου μου αρέσουν πολύ.Καταρχήν οι φωτογραφίες σου είναι καθαρές,μεγάλες και πολύ προσεγμένες(τι κάνει η νέα μηχανή,ε?).Οι συνταγές σου είναι αξιόπιστες και δεν υπάρχει πιθανότητα αποτυχίας(έχω κάνει αρκετές και σου είχα γράψει σχόλιο).Το banner σου είναι ότι πρέπει,καλοκαιράκι έρχεται.Εύχομαι να είσαι καλά όπου και αν είσαι και να πετύχεις τους στόχους σου σε όποιο επίπεδο θες...φιλιά,Όλγα

    ReplyDelete
  4. Το παγωτό φαίνεται λαχταριστό! Φέτος έχω πει πως θα πειραματιστώ περισσότερο με σπιτικά παγωτά. Αυτό θα είναι από τα πρώτα που θα δοκιμάσω! Το header είναι πολύ ωραίο, με υπέροχη φωτο και πολύ όμορφη γραμματοσειρά. Πολύ professional αποτέλεσμα!

    ReplyDelete
  5. Είδες πόσο διαφορετική υφή έχουν τα παγωτά με αυγά??
    Για μένα αυτά είναι τα κανονικά παγωτά, και το δικό σου δείχνει σούπερ λαχταριστό!!

    Για τις αλλαγές, εμένα λίγο άργησε να μου γεμίσει η σελίδα σου, ίσως κάτι την έχει βαρύνει.
    Επίσης νομίζω υπάρχουν κάποια κενά ανάμεσα σε κείμενο και φωτογραφίες, δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στις αλλαγές που έκανες ή μπορείς να τα "κόψεις".
    Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ .... γκρινιάρα, νομίζω πως η προηγούμενη μορφή του blog σου μου άρεσε περισσότερο, αλλά μην μου δίνεις σημασία, γενικά δεν φημίζομαι ότι είμαι υπέρ των αλλαγών εγώ ;-)
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  6. Μάγδα μου, να ξεκινήσω από τις αλλαγές που έκανες. Μου αρέσουν πάρα πολύ! Να σου πω την αλήθεια, οι φωτογραφίες σου και ο τρόπος που γράφεις κλέβουν την παράσταση και δεν θα σκεφτόμουν ποτέ να κάνεις αλλαγές.
    Την συνεντευξή σου την διάβασα. Μου άρεσε πως μας παρουσίασες την Χάγη, είναι ένα από τα μέρη που θα ταξιδέψω κάποια στιγμή. Είμαι περίεργη να δω που αλλού έχεις σκοπό να πας και να μας ταξιδέψεις!
    Η συνταγή σου φαίνεται εκπληκτική! Αγαπημένη η καρύδα και η σοκολάτα. Θα σου πω μόλις την δοκιμάσω. Τρέχω να βάλω την παγωτομηχανή στην κατάψυξη, χι χι χι ! Φιλιά πολλά!!!!

    ReplyDelete
  7. Οι συνταγές σου, οι φωτογραφίες σου και φυσικά τα κείμενα σου είναι πάντα άψογα!
    Και καμία αλλαγή να μην έκανες δε θα σε βαριόμουν.
    Αλλά...μ' αρέσουν οι αλλαγές....μας ανανεώνουν και ψυχολογικά!
    Ωραίο λοιπόν το header με το παγωτό και όλες οι άλλες αλλαγές.
    Διάβασα και τη συνέντευξη σου....
    Μπράβο σε όλα!!
    Όσο για το παγωτό καρύδα...θέλω να το δοκιμάσω...φαίνεται τέλειο!!!!

    ReplyDelete
  8. Μόλις διάβασα την συνέντευξη σου στο 'New Diaspora' και εντυπωσιάστηκα από την Χάγη, αν και δεν την έχω επισκεφτεί μέχρι τώρα.Το blog σου πάντα περιέχει ευφάνταστες συνταγές και οι αλλαγές το κάνουν ακόμη πιο όμορφο! Keep blogging!

    ReplyDelete
  9. Μάγδα μου εμείς τρώμε παγωτάκι όλο το χρόνο, αλλά ειδικά τώρα που έχουν ξεκινήσει οι ζέστες εδώ, το τιμούμε με ακόμα μεγαλύτερη συχνότητα.
    Πολύ μου αρέσει η υφή του παγωτού σου, δείχνει πραγματικά υπέροχη. Ακόμα δεν έχω χρησιμοποιήσει αυγά σε παγωτό, εξακολουθεί να με αποθαρρύνει η ιδέα.
    Και η συνοδευτική σάλτσα υπέροχη. Την έχω δει σε αρκετά ξενόγλωσσα blogs και έχω την εντύπωση ότι τη λένε magic shell.
    Ωραίες και οι αλλαγές που έκανες στο blog, με το καινούριο header φυσικά να εντυπωσιάζει.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  10. Καλησπέρα σε όλους!

    Μυρωδία — σ' ευχαριστώ πολύ για το feedback! Φαντάζομαι πως για τους άλλους είναι δύσκολο να εντοπίσουν τις αλλαγές μα για μένα είναι πολύ αισθητές. Τις είχα ανάγκη μου φαίνεται. Η άνοιξη είναι ιδανική για αλλαγές εν γένει!

    RitaD — αα τί ωραία που σου αρέσει η καρύδα. Αυτό παγωτό είαι για σένα!

    Όλγα — καλώς την Όλγα! Χρόνια και ζαμάνια! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστήριξη και για τα καλά σου λόγια. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι με αυτό που λες για τις συνταγές μου, αυτό είναι και το πιο σημαντικό έτσι δεν είναι; Όσο ωραίες κι αν είναι οι φωτογραφίες, το design και τα παρεμφερή, αν η συνταγή δεν είναι καλή, δεν έχει και πολύ νόημα. Όντως η μηχανή κάνει την διαφορά για μένα, αν και, άμα σου πω πως ακόμα δεν την έχω ψάξει όπως πρέπει, τί θα πεις. Να' σαι καλά και ό,τι καλύτερο εύχομαι και σε σένα.

    Ελένη — σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Τα σπιτικά παγωτά είναι το κάτι άλλο και δεν υπερβάλλω. Να φανταστείς, τις προάλλες, έφερε μια φίλη παγωτό έτοιμο και το φάγαμε σε συνδυασμό με το δικό μου και η διαφορά ήταν εμφανής. Το έτοιμο ήταν υπερβολικά γλυκό και ένιωθες ότι είχε κάτι το ψεύτικο. Βέβαια είναι και μερικά έτοιμα που είναι πολύ νόστιμα αλλά αυτά είναι συνήθως ζαχαροπλαστείου.

    ΕΛΕΝΑ — σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το feedback! Να φανταστείς μόλις διάβασα το σχόλιό σου παρατήρησα τα κενά μεταξύ των φωτογραφιών και όντως ήταν μεγάλα. Τα μίκρυνα! Χαχα καθόλου γκρινιάρα δεν είσαι. Δεν περιμένω να αρέσουν σε όλους οι αλλαγές :) Σε φιλώ!

    Notoula — σ' ευχαριστώ Γιώτα μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι αλλαγές. Να ταξιδέψεις προς τα εδώ, είναι πανέμορφα. Ειδικά όταν μένεις Αθήνα, οι εικόνες της Ολλανδίας σου κάνουν ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση. Βέβαια, φρόντισε να έρθεις καλοκαίρι γιατί όπως είχε πει ο αδερφός μου την πρώτη φορά που ήρθε χειμώνα: "η Ολλανδία είναι ένα εφιαλτικό μέρος με ωραία σπιτάκια!" Χαχαχα

    peps — σ' ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο! Πράγματι, ανανεώθηκε το blog, ανανεώθηκε και η ψυχολογία μου! :) Εύχομαι να σου αρέσει το παγωτό αν το φτιάξεις!

    Mageirissa — είναι πανέμορφη πόλη η Χάγη, χαίρομαι που την βρήκες ενδιαφέρουσα. Σ' ευχαριστώ!

    Ερμιόνη — χμμ δεν ξέρω αν έχει επίσημη ονομασία. Στο βιβλίο στο οποίο την βρήκα, την ονομάζει Bombe Shell. Εγώ την λέω σάλτσα επικάλυψη ή chocolate shell και τελειώσαμε ;) Δοκίμασε παγωτό με αβγά, δεν θα το μετανιώσεις. Σ' ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  11. καλησπέρα!! σε καταλαβαινω ως προς την ξενιτια! και εγω με την αδερφη μου φυγαμε λογο της καταστασης εδω το 2011 για τσεχια. η αδερφη μου εμεινε εκει εγω στους 8 μηνες επρεπε να γυρισω πισω για καποιους λογους....ποτε δεν ξερεις τι θα σου φερει το μελλον! εγω παντως αν μπορουσα θα εφευγα ουτε τωρα απο την ελλαδα. οσο για το παγωτο, δεν εχω δοκιμασει ποτε γευση καρυδα!! θα το επιχειρήσω!

    ReplyDelete
  12. Ήθελα να σου στείλω μέιλ ιδιωτικά και έψαχνα να το βρω.. Ειναι και περασμένη η ώρα και είμαι λίγο κουρασμένη παραπάνω και δεν το βλέπω πουθενά τριγύρω...
    Εν πάσει περιπτώσει... Θα σου πω ότι σε θαυμάζω πολύ για την δουλειά που κάνεις μέσα από αυτές εδώ τις ηλεκτρονικές σελίδες και αυτός ο θαυμασμός μεγιστοποιήθηκε διαβάζοντας τη συνέντευξή σου. Ή μάλλον επιβεβαιώθηκαν πρώτα τα όσα πίστευα για σένα και κατόπιν αυξήθηκε ακόμη περισσότερο ο θαυμασμός μου!
    Συγχαρητήρια για την πορεία της ζωής σου Μάγδα !!!

    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  13. ΜΕ ΓΕΙΑ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ.Η ΓΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΥΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ.ΣΕ ΠΑΓΩΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ.ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΟΥ.ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ.ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ.

    ReplyDelete
  14. Νομίζω πως πολύ σύντομα θα κάνω το παγωτό σου μιας και λατρεύω την καρύδα!
    Διάβασα τη συνέντευξη σου...δεν ήξερα ότι ασχολείσαι με τη μουσική...πολυτάλαντη και πολύπλευρη λοιπόν!
    Όμορφη η αλλαγή στο banner, αμέσως μου έκανε κλικ:P
    Καλή συνέχεια Μάγδα μου ^^

    ReplyDelete
  15. AgapameAnDolmas — Καλησπέρα! Εμείς δεν φύγαμε λόγω της κατάστασης, άλλωστε ακόμα τα πράγματα δεν ήταν τόσο χάλια τότε. Φύγαμε γιατί είχαμε ανάγκη να ζήσουμε διαφορετικά και ν' ανακαλύψουμε νέους τόπους. Δεν το μετανιώσαμε αλλά πάντα μας λείπει η Ελλάδα και οι δικοί μας. Ευτυχώς είναι κοντά και ερχόμαστε τατκικά. Πολύς κόσμος πάντως κάνει το βήμα και φεύγει απ' την Ελλάδα, δυστυχώς πολλοί χωρίς να ξέρουν τί θα βρουν εκεί που θα πάνε και γυρνάνε πίσω απογοητευμένοι, ενώ άλλοι είναι πιο τυχεροί και οργανωμένοι και βρίσκουν αυτό που ψάχνουν. Ελπίζω η αδερφή σου να είναι καλά εκεί. Όσο για το παγωτό, χαίρομαι που σου άρεσε. Επιχείρησε να το φτιάξεις, δεν θα σε απογοητεύσει.

    Χρυσαυγή — καλή μου Χρυσαυγή σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Με κάνεις και ντρέπομαι :) Να είσαι καλά! Σε φιλώ!! Ααα το email μου είναι στο about :)

    litsa t. — σ' ευχαριστώ πολύ! Η καρύδα είναι πολύ νόστιμη σε παγωτό. Δοκίμασέ το και θα χαρώ να μάθω πώς σου φάνηκε.

    spoonstories — χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Είναι πιο εντυπωσιακό ε; Τα χρώματα μου αρέσουν ιδιαίτερα! Το προηγούμενο ήταν πιο μουντό. Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete
  16. Ωραία συνέντευξη Μάγδα :) Μπράβο
    Μουσικός? Δεν ήξερα ότι ήσουν μουσικός... ή δεν το θυμάμαι αν το είχες αναφέρει ποτέ..Καλά ξεχνάν και γρήγορα μην με παρεξηγείς.

    Παγωτά δεν φτιάχνω η αλήθεια είναι...μόνο το παγωτό σου φράουλα κάνω που το λατρεύουμε οικογενειακώς. Και την περασμένη εβδομάδα μου το ζητησαν τα παιδιά :)
    δεν έχω και παγωτομηχανή, αλλά με φρενάρουν και λίγο τα αυγά.. αλλά ξέρω πως αυτά κάνουν την διαφορά για ένα καλό παγωτό.
    Πολύ ωραίο το έκανες κι αυτή η σοκολάτα από πάνω που παγώνει τέλεια.

    Ωραίο το header στο blog . Γενικά μ αρέσει το blog σου γιατί είναι φωτεινό, οχι φορτωμένο και δεν με κουράζει όταν το διαβάζω.

    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Ναι, το έχω αναφέρει σε κάποιες αναρτήσεις ότι ασχολούμαι με την μουσική :)
      Χαίρομαι πολύ που το παγωτό φράουλα έχει γίνει αγαπημένο της οικογένειάς σου. Είναι και για μένα από τα πολύ αγαπημένα μου παγωτά. Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί φοβάσαι τα αβγά. Δεν προστίθενται ωμά στο παγωτό, ψήνονται πρώτα σε custard οπότε προσπάθησέ το. Αξίζει τον κόπο. Σε φιλώ!

      Delete
  17. Δεν ξέρω τι να πρω-το-σχολι-άσω!
    a. Το παγωτό φαίνεται τέλειο και αφράτο!
    Θέλω καιρό να χρησιμοποιήσω την καρύδα "διαφορετικά" και αυτή η ιδέα του αυτοσχέδιου σπιτικού coconut milk είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα!
    Λάδι καρύδας έχω στο ντουλάπι μου αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα.. ήρθε η ώρα του νομίζω. Η σάλτσα σοκολάτας φαίνεται προκλητικά νόστιμη και εύκολη για να μην την δοκιμάσω.
    b. Εννοείται πως διάβασα την συνέντευξη. Πολύ όμορφη παρουσίαση της Χάγης! Και ωσάν άλλη expat σε χώρα Κεντρικής Ευρώπης, πόσο σε καταλαβαίνω για τα αρνητικά του καιρού, του φαγητού, της κουλούρας..
    c. Το καινούργιο header μου αρέσει πάρα πολύ. Αυτήν την συνταγή την είχα βάλει καιρό στο μάτι και τώρα που την υπενθύμισες θα την φτιάξω πολύ άμεσα σίγουρα.

    X

    ReplyDelete
  18. Τι ωραία η φωτό ψηλά!
    Και η συνταγή ενδιαφέρουσα!

    ReplyDelete
  19. Καθώς είμαι πλέον "κάτοχος" παγωτομηχανής, μετά από την ευγενική χορηγία των νέων μας κουμπάρων, με έχεις βάλει πολύ στα "αίματα" με τούτο το παγωτό σου καλή μου Μάγδα.

    Μιλάμε για το "σούπερ" άρωμα του καλοκαιριού η καρύδα, αν και δεν αρέσει πολύ στους άνδρες μου, εγώ θα το κάνω έστω και μόνον για μένα.

    Σ' ευχαριστούμε για την συνταγή, καλό απόγευμα εύχομαι.

    ReplyDelete
  20. Λοιπόν ξέρεις τι μου αρέσει πολύ στο μπλογκ σου; Ότι συχνά αφου έχω ψάξει και διαβάσει και καταλξει κάπου, το διαβάζω εδώ και μάλιστα χιλιοδοκιμασμένο σαν μαζεμένα μόνο τα σημαντικά. Πολλά φιλιά.
    Μαρία.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία!

      Delete
  21. Μάγδα, έφτιαξα την σάλτσα σοκολάτας!!!!!!!!
    Δεν έχω λόγια ειλικρινά να σου πω για το πόσο μου άρεσε!
    Με έχει πιάσει αμόκ να στοκάρω στο σπίτι λάδι καρύδας έτσι ώστε να μην μου τελειώσει ποτέ! Δεν κάνω πλάκα. Θα πάω την Παρασκευή να πάρω δύο μπουκαλάκια και τους επόμενους μήνες θα πάρω δύο τρία κιλάκια έτσι όπως το βλέπω!

    Τέλεια συνταγή!
    Μπράβο σου και πάλι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!

      Delete
  22. Καταπληκτική συνταγή το έκανα και βγήκε τέλιο, έχει γίνει το αγαπημένο μου παγωτο!! Πολύ ωραίο και το blog σου γενικότερα με πρωτότυπες συνταγές , από τότε που σε ανακάλυψα έχεις γίνει η αγαπημένη μου :-)) . Μια παρατήρηση μόνο , είναι λίγο δυσκολο να ψάχνεις συνταγές γιατι εμφανίζονται ολόκληρες , δεν υπαρχει δηλ η επιλογή read more/less.

    Συχγαρητήρια και πάλι,
    Σάννυ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Σάννυ. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το παγωτό κι ευχαριστώ για την παρατήρησή σου. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ πως το να εμφανίζονται ολόκληρες οι αναρτήσεις κάνει το blog δυσανάγνωστο. Θα το λάβω υπόψη μου.

      Delete