Thursday, April 18, 2013

Τα απλά πράγματα

Είναι φορές που πρέπει να υπενθυμίζω στον εαυτό μου τα απλά πράγματα· να ζω τη στιγμή, να μην σκέφτομαι πολύ, ν’ αρπάζω ευκαιρίες, ν’ αφήνω τον ήλιο να μου χτυπάει το πρόσωπο, να χαίρομαι τις επιτυχίες και να μη σκάω για τις αποτυχίες, να γεύομαι λιτά και ανεπιτήδευτα φαγητά που είναι τόσο καταραμένα νόστιμα που δεν μπορούν να συγκριθούν με τίποτα.






Σκόπευα να κάνω άλλη ανάρτηση σήμερα. Ήμουν μάλιστα έτοιμη να πατήσω ‘publish’ όταν ξαφινικά μ’ έπιασε τέτοια λιγούρα που μεμιάς πετάχτηκα απ’ την καρέκλα του γραφείου μου και προσγειώθηκα στην κουζίνα, ζεσταίνοντας νερό για να φτιάξω αβγά ποσέ. Αβγά, ποιός εγώ, που τα τρώω σπάνια. Σήμερα όμως τα λαχτάρησα και δεν αντιστάθηκα στην παρόρμηση. Τα απλά πράγματα...






Το ψυγείο ήταν σχεδόν άδειο, δεν είχα πάει για ψώνια κανα-δυο μέρες, αλλά δεν είχα ανάγκη κάτι το ιδιαίτερο. Ψωμί—δυο ημερών και ό,τι πρέπει για φρυγάνισμα—και βούτυρο, ικανά να συνοδεύσουν τ’ αβγά που πλέον σιγόβραζαν γυμνά κι εκτεθειμένα στο νερό. Προσεκτικά...






Αλάτι, πιπέρι. Μεσημεριανό.

Τα απλά πράγματα...


Θα επιστρέψω σύντομα. Μέχρι τότε, αφήστε τον ήλιο να σας χτυπάει δυνατά το πρόσωπο.








Αβγά Ποσέ σε Φρυγανισμένο Ψωμί

Μερίδες: 1

Υλικά
2 αβγά (είχα μικρά, χρησιμοποιήστε και μεγάλα)
2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως (ή όποιο άλλο είδος προτιμάτε)
Βούτυρο
Αλάτι
Μαύρο πιπέρι, φρεσκοτριμμένο


Προετοιμασία
Διαβάστε εδώ πώς να φτιάξετε αβγά ποσέ.

Φρυγανίστε το ψωμί (είτε σε φρυγανιέρα αν έχετε, είτε στο φούρνο), βουτυρώστε τις φέτες καλά, ακουμπήστε από πάνω τ’ αβγά. Αλατοπιπερώστε. Φάτε. Απολαύστε!




11 comments:

  1. Δεν νομίζω ότι υπάρχει νοστιμότερο κολατσιό.Χρειάζεται τέχνη και γρηγοράδα να προλάβεις την λεπτόρευστη ροή του μελάτου κρόκου πριν ακουμπήσει το πιάτο.Συνήθως το πιάτο δεν χρειάζεται καν πλύσιμο μετά την απόλαυση της βρώσης...
    Όσο για τον ήλιο..το χάδι του αναζωογονεί την ψυχή μας, τόσο, όσο και το σώμα μας.
    Φιλάκια πολλά,πολλά.

    ReplyDelete
  2. Λατρεύω την απλότητα! Λατρεύω τα αυγά! Επίσης λατρεύω να φωτογραφίζω αυγά την στιγμή του κατρακυλά ο ρευστός κρόκος!
    Το βλέπω ότι το κάνεις με τεράστια επιτυχία Μάγδα μου!
    Μα τι ωραίες φωτογραφίες!!!!

    ReplyDelete
  3. Το έχω νιώσει αυτό Μάγδα! Με τα αυγά τα τηγανητά! Μου την έδωσε ένα βράδυ και τηγάνησα αυγουλάκια και ένιωσα μια γαλήνη...ένιωσα σπίτι μου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Κάποιες φορές έχουμε ανάγκη μόνο από απλά πράγματα!
    Λαχταριστές οι φώτο σου με τον πορτοκαλί κρόκο.

    ReplyDelete
  5. Τα απλά πράγματα έχουν άλλη χάρη! Λαχταριστό το υπέροχα λιτό και απέριττο πιάτο σου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Πάρα μα πάρα πολύ ωραίες καθαρές φωτογραφίες..:)Όλγα

    ReplyDelete
  7. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη με τους ισχυρισμούς σου καλή μου Μάγδα!
    Καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι μέσα στην απλότητα μπορεί να κρύβεται κάτι πολύ ουσιώδες! Η ζωή μας είναι ήδη αρκετά πολύπλοκη, ας μην την περιπλέκουμε και άλλο!
    Το συγκεκριμένο πιάτο είναι απλά τέλειο για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό...
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  8. έχεις μπροστά σου τη μεγαλύτερη αβγουλού που υπάρχει!!!!!!και τρελαίνομαι για μελάτο αβγό!και πόσο ου αρέσουν αυτά τα απλά !
    πολυτέλεια σκέτη!!!
    φιλάκια!

    ReplyDelete
  9. Τα πράματα είναι απλά γενικά, αλλά εμείς οι ανθρωποι τα περιπλέκουμε και δεν εκτιμούμε τις μικρές απλές χαρές. Θυμάμαι τον χοντρό κύριο που έκανε μαγειρικές εκπομπές να λέει ότι το αυγά είναι το πιο εύκολο και δύσκολο πιάτο μαζί.
    (τι ωραίες οι πρώτες ηλιαχτίδες άνοιξης που σκάνε, ιδίως για σας μετά από τόσο κρύο που φάγατε).
    Θέλω να κόψε λίγο ψωμί και να το βουτήξω στο αυγό (και να σκουπίσω το πιάτο μετά, χεχχεχεε)

    ReplyDelete
  10. Foteini Thes — ακριβώς όπως το'πες. Το πιάτο καθαρίζεται με το ψωμάκι και δεν μένει ούτε ψίχουλο. Φιλιά!

    Αγγελικη Ν — εγώ ενώ δεν έχω καλή σχέση με τ'αβγά είναι κάποιες φορές που τα λιγουρεύομαι σαν τρελή. Σ' ευχαριστώ πολύ :)

    Jenny — η μαμά μου τρελαίνεται για τηγανητά αβγά. Ό,τι ώρα και να είναι μπορεί να τα φάει, εγώ πάλι μια φορά το χρόνο και αν. Σε φιλώ!

    mookies — πράγματι αυτά τα αβγά είχαν πολύ έντονο πορτοκαλί κρόκο!

    sundayspoon — σ' ευχαριστώ!

    Όλγα — ευχαριστώ!

    Ερμιόνη — ναι! Και να τονίσω πως το πιάτο αυτό κάνει και για μεταμεσονύχιες λιγούρες. :) Φιλιά!

    Nasia — χαχα τότε αυτό το πιάτο είναι για σένα! Φιλιά!

    thegreenmixer — βάλσαμο είναι αυτές οι ηλιαχτίδες. Τις έχουμε πολύ ανάγκη. Ελπίζω να κρατήσει!

    ReplyDelete
  11. Λατρεύω τα αυγά ποσέ και δυστυχώς όσες φορές έχω προσπαθήσει να τα φτιάξω το αποτέλεσμα ήταν αποτυχία!
    Θα μου δώσω άλλη μία ευκαιρία όμως! Προσωπικά επειδή δεν αγοράζω φρέσκο ψωμι λόγω χρόνου έχω βρει τη χαρά μου με το Κρις κρις brioche! Ειναι πεντανόστιμο παιδια!
    Μάδγα σε ευχαριστούμε για την ιδέα!
    Το Σάββατο λέω να ξαναπροσπαθήσω!

    Φιλικά,
    Γεωργία

    ReplyDelete